מסע 'המתמידים' לאוקראינה לא נראה דומה לשום דבר שהכרתם

    ישראל פריי 6 Comment on מסע 'המתמידים' לאוקראינה לא נראה דומה לשום דבר שהכרתם
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחמישים נגידים מחשובי 'קהל עדת ירושלים – ישיבת המתמידים', תומכי הישיבה הקדושה 'תורת ה"  זכו להשתתף בשבוע שעבר במסע לציוני רבותינו הקדושים אבות דרך החסידות הטמונים באוקראינה, בראשות הגאון הגדול רבי לייב מינצברג.

    על קיום הנסיעה הוכרז כבר לפני מספר חודשים בעיצומה של הועידה היוקרתית שהתקיימה ביישוב 'מצפה יריחו' שבמרכז הארץ, שם נרתמו המשתתפים כולם בהצלת וביסוס ספינת הדגל של קהילת המתמידים, היא הישיבה הגדולה 'תורת ה" האוצרת בקרבה מאות מבחורי בני הקהילה השוקדים על תלמודם.

    מאז הוכרז על קיומו, הפך מסע הקודש לנושא העיקרי המדובר בקרב בני הקהילה אשר לא פסקו מלהתרגש אודות קיום המסע שנחשב כהיסטורי בקנה מידה וראשון בסוגו מאז הקמת הקהילה לפני קרוב לשבעה עשורים. ועדה מכינה בראשות הרב אריה קרישבסקי מעסקני הקהילה עמלה משך שבועות וחודשים ארוכים על כל ההכנות לקראת המסע המיוחד עד לאחרון פרטי הפרטים, מתוך הקפדה להגיע לשלמות של יוקרה ונוחות מקסימלית למשתתפי המסע בבואם לפקוד את קברי רבותינו לבקש על הכלל והפרט, וכן עמלו להשגת חסויות להצלחת המסע.

    משעת נחיתתם בקייב שבאוקרינה זכו המשתתפים לכיבוד עשיר בכל צעד ושעל ולליווי נעימות מוסיקליות מרגשות על ידי צוות המנגנים של הקהילה, משך כל שעות נסיעתם באוטובוסים המפוארים ששירתו אותם משך כל ימי המסע.

    צילום: קובי הר צבי



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      ניצלו טוב את המסע הזה, שימשיכו לרגש

    2. 5

      אני לא מבין כמדומני שהוא פעם דיבר על הבעש"ט הקדוש הוא הוא בא לבקש סליחה

      1. הוא אף פעם לא דיבר נגד הבעש"ט. אל תאמין לשמועות רחוב מבעלי אינטרסנטים

      2. להבא תפעיל ת'מוח לפני הידים על המקלדת!

    3. 4

      שלא ידבר על צדיקים

    4. 3

      להשטתח על קברות צדיקים כשיש קורונה בכול מקום זה לכבד את המתים ולזלזל בחיים . החרדים לעולם לא יבינו את זה גם במחיר של מוות לאנשים המבוגרים שבניהם .